...Bättre.

Idag känns det bättre, har sovit så gott, iaf i ca 4h tills syrran ringde jättetidigt o kom o hämtade kattransporten.
Lite sorgligt att säga hejdå, men de kommer upp den 17e igen så:)
Men efter det somnade jag om ett bra tag. Gött!
Så skönt att vara ledig.
Jag har åkt o hämtat ut mitt körkort idag. Helt overkligt.
Jag har körkort!:)
Bra mycket bättre bild än legitimationen som ändå snart går ut:)
Fast istället för som på just leget där jag ser så in i h-vete tjurig ut ser jag precis lika förvånad ut på detta, haha.
Spärrar upp ögonen o ögonbrynen, haha. Men äh, fuck that liksom:)

Nu ska jag nog bara dega runt här hemma. Orkar inget mer. Tills senare då Linn&Jimmy hämtar upp mig o vi ska kolla på min "rena-chansningen" bil:) Hoppas att den är ngt att ha, jag har knappt börjar kolla efter bilar men är redan så förvirrad. Vilken djungel för mig som kan noll liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0