...To the next step.

Jamenvisst!
Då har "Metallsvenskan" pinnat förbi fort som attan.
Jag kan meddela att jag var klappkanon båda kvällarna, kanske inte den bästa ideén. Dock inte fruktansvärt som i att jag inte kunde stå, eller kaskadspydde ngnstans;)
Jag var bara extremt jävla dimmig, vinglig och... Ja, kanon helt enkelt. Haha.
Men roligt hade jag i allafall, och det är väl huvudsaken?:)

Fick äntligen köra med min nya lilla klänning. Trots bristen på längd, enligt min mening, så gillar jag den skarpt:)
Looking forward to next year redan;)

Utöver det så, ja... Jag känner mig lätt pressad, stressad och otroligt tankspridd. Har mycket i huvudet nu. Mestadels trista saker som bristande ekonomi, det är helt åt helskotta nu o tills första lönen:( Men what to do? Inget CSN o mer räkningar than ever... SUCK.
Men bilen har fått sig en övertitt och blivit godkänd av Krilles polare, o han sålde mig även en stereo billigt så nu kan jag t o m sjunga till ngt o inte bara för mig själv när jag hoppar runt med bilen:D
Ja, ni läste rätt. Hoppar. Vi är oftast överens nu för tiden, men ännu har vi lite meningsskiljaktigheter angående gasnings-nivån, so to speak. Men men.
Trist också att ena högtalarn var... Sådär, knaster, knaster ni vet. Lite mer SUCK på det, men men...
Det är en gammal bil och jag är tacksam att jag hör ngt från stereon iaf;)

Det mesta är i allafall ordnat. Gött. Men jag har lite mer som gnisslar runt i skallen...
Måste verkligen kontakta tandläkaren nu, inte varit där på säkert 7 år nu, o börjar kännas som jag har kratrar i vissa tänder:( Får ta den där perfekta avbetalningsgrejjen, trots att jag egentligen vill slippa avbetalningar. Men vem fan har råd med kontant betalning jämt? Särskilt hos tandläkaren... Huvva.
Jag är bara rädd för att de skall bedöma tänderna som totala katastrofer så jag får dyrast möjligen:(
Man får stå sitt kast för att man prioriterat annat, I guess. Men imorgon ringer jag.
ÄNTLIGEN
.

Jag känner mig jävligt nervös inför kommande sommarjobb som trots schemat sätter igång på måndag. Thanx for the info, typ. Hade jag inte ringt hade jag dykt upp ENLIGT SCHEMAT, helt galet, va?;)
Men tydligen ska jag vara där innan så. Bara lite darr på underläppen för att han jag pratat med är trevlig men ändock så barsk och tjatar ständigt om övertid. REDAN. Jag har ju fasiken inte ens börjat. Tänk om jag suger på jobbet?:(
Fast såhär nojjar jag alltid innan. Den som lever får se.
Jag ska för säkerhetsskull försöka ta mig iväg på en annan intervju på tisdag ifall att jag hatar det bestämda sommarjobbet:)
Onsdag får bli förberedande med storhandling, fulltankning o mental förberedning om nu inte chefen kastat in mig på 37 extra pass innan torsdag... Men det går fan inte. Ska ju jobba 4 nätter.
Jag är bara jätterädd att jag inte blir ledig ett skit i sommar:(
Man vill ju leva lite, hinna umgås med vänner o familj och jag dör om jag inte får vandra i skog o mark o plocka bär o bara finnas till.
Men o andra sidan. Jag har faktiskt ett schema. Jag måste tänka på mina rättigheter också, jag har all världens rätt att tacka nej till övertid om det inte passar. Så är det bara.

Struntsamma. Jag måste sluta nojja såhär jävla "tidigt" innan, det är inte dags än. Det kommer gå galant o jadijadi.
Tillsdess, skolan slutar fan på fredag. Jag är då färdigutbildad Behandlingspedagog, hur sjukt är inte det?
Tiden har sprungit förbi, o jag blir lite ledsen över att behöva sluta, även fast jag känner mig helt färdig som student. Men ändock, jag är ju van vid alla o allting där nu. Men det är dags för nästa steg helt enkelt.
Nästa steg mot framtiden. Jag säger detta med skräckblandad förtjusning:)
Allting sista tiden har gått så fort. Det har hänt så otroligt mycket sista året bara. Jag vet inte om jag hängt med på hälften av det. Men jag har haft tur, o är ytterst tacksam för så mycket.

Idag har underbaraste Pörnilicious varit på besök hos mig. Lika trevligt som alltid♥

Och som det är nu ser jag fram emot att få ta lite helg. Helg då man kan koppla av o känna att man inte behöver ringa ställen för de har stängt(nuförtiden har ju fler o fler öppet helger men det låtsas jag inte om:) o man kan avvakta med allt till den nya veckan.
Det vankas dessutom 25 års partajj för Linda darling. Ska bli kanontrevligt, och grattis i förskott min fina vän!


Hoppas att det gått bra för min älskade pappa på sin tur till sjukhuset idag! - Håller tummarna-
♥ ♥ ♥
Hoppas att min fina vän och klasskamrat Ninni som råkade ut för en hjärtinfarkt i förra veckan mår bättre nu och kryar på sig ordentligt. Du måste ta hand om dig!


Fick dessutom träffa syster, Krille o ungarna en jättesnabb sväng igår. Saknar de i trakterna, trots att vi sällan sågs förut:/ Hoppas att ni kommer tillbaka.
Saknar redan skogen trots att jag var ute o luffsade runt igår. Sommaren är väl det härligaste?:)
Nä nu ska jag sluta tjata.
Hepåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0