...Men vafaan...

Det är så jädra konstigt när man vet att man inte borde vara annat än tacksam, och man är innerligt glad.
Egentligen.

Är väl bara nu, då. För jag är bara bitter och riktigt jävla tjurig.

Jag har nästan plussat ihop det med att jag inte fått tillräckligt med sömn under helgen då jag haft praktik fre-må, och hunnit ta några -harkel- öl med vänner osv.

Jag kunde inte sova på min lilla tupplur denna dag riktigt, vaknade av att jag var så hungrig. Det gör inget, då fick jag lite uträttat här i hemmet också. Men tror iaf att sömnbrist kan vara boven i det hela.
För jag är faktiskt ingen otacksam person. Enligt mig iaf.
Det är bra drygt att inte kunna vara glad, när jag har så mycket bra som hänt mig på sistonde. Och jag har löst det för mig. Jag försöker tänka positivt o så, men just för tillfället fungerar det I C K E.

Jag har förövrigt mer räkningar än vanliga fall i maj och jag får mindre pengar än vanligt då.
För att vara exakt - 0 spänn. Det blir sparkontot och lånande som gäller.
Kul i jul? Nej.
Jag måste köpa bil innan den 23e maj då jobbet startar... Vad innebär det? Jo tusenlappar extra att låna. Men det är ju för en bra sak, jag vet. Jag kan noll om bilar förövrigt, blir svårt detta.
Men kära Linn&Jimmy har gått med på att hjälpa mig litegranna:)

Tack!

Jag får ju ingen lön förens slutet av juni, och jag anar tyvärr att det mesta då kommer gå åt till att betala tillbaka allt jag måste låna. Men samtidigt är jag jävligt glad att jag förhoppningsvis kommer kunna betala tillbaka allt under sommaren så man slipper ha skulder som ligger o gnager. Så är det ju.
Men någongång vore det så fantastiskt härligt att få något över. Faktiskt. Men men, kanske kommer det med.
-håller tummarna-

Jag fick hem schemat denna dag. Mycket ledigt, om ingen övertid koms överns om dvs. Gött.
Men självfallet jobbar jag förmiddag dagen efter midsommar. Det ENDA jag har planerat in och verkligen vill fira med vänner under sommaren. Annat har jag inte planerat in för att jag just inte vetat.
Surt sa räven. Jävligt surt.
Förmiddag innebär då, om jag anar rätt, 06-18 eftersom det är helg o då är det 12 h som gäller. Lär ju sova ordentligt så man inte kör ihjäl någon stackare med trucken. Vore ju otrevligt.

Det är allt detta som gnager i min sömn-önskande skalle.
Jag anar också att det är "annat" som gör mig smått pissed off. Tyvärr kan jag inte skylla den saken på någon annan än mig själv. Ibland är jag ju bara bra korkad.
Alla gör vi väl bort oss ibland. Ibland tänker vi nog alla fel. Men man blir extra sur när det just är en själv, hah.

Det är inte hela världen. Men nu kommer jag säkert bete mig som mitt gamla vanliga jag (som jag sluppit på ett bra tag;) o höja gardet lite extra istället. Lite försvarsmekanism över det hela.
And I know it, allt för väl. Men det hjälps inte.
Allt kanske inte var till ondo ändå, men ändock jävligt onödigt. Gjort är helt enkelt gjort, haha.
No turning back now. Så är det.

Och imorgon ska jag åka o hämta ut mitt köööörkooooort! Det är det jag kan komma på som är bra:D
Och få säga hejdå till systeryster o barn som drar ner före de andra. Nu flyttar de alltså...
Usch:(
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Irre

För att se ett litet leende på läpparna, så såg jag en film häromdan-o tänkte genast på dej, vet att både du o jag gillar liknande filmer o e helt betuttade i John Corbett haha ;o)



Ohwell han medverkar inte i denna, men kan säga att det e ta med fan den mest unikaste musicfilm som gjorts! jiis. vilken rulle!



"August rush" från 2007. många välkända ansikten, se nu!

2011-05-02 @ 20:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0