Skruttskalle deluxe.


Idag känner jag mig som en skruttskalle deluxe. Och jag har nog faktiskt varit det.
Känns konstigt hur jag kan fastna i vissa småsaker o funderingar o yra runt, runt, runt som en hund efter sin svans.
Men idag känns det som att jag har svansen mellan benen istället, även fast jag egentligen inte gjort något konstigt...
Bara något som jag oftast inte gör.
Men orken att fundera mer tog slut helt enkelt. Fast jag har ju inte mer svar nu så, hah...
Men jag tänker ändå försöka sluta fundera angående det hela nu.
I get it, shit happens.

Försökte bara vara lite impulsiv som jag fått tips om att det inte skadar:)
Skada gjorde det nog inte men det blev inget bra heller så.

Imorgon börjar nya jobbet. Jag försöker att inte vara nervös, lite känns det i magen men det kommer att gå bra!
Det jag ser mest fram emot är att efteråt få åka till mor&far o vandra i skogen. Om det ens hinns, har ingen aning hur länge jag ska vara på jobbet imorgon. Men jag hoppas det hinns med efteråt.
Skulle verkligen vilja iväg idag, men att köra dagen-efter, det blir det inget med.


Och jag längtar efter att få storhandla på onsdag, känns som hundra år sedan. Inget roligt att äta hemma alls:(
Blir säkert till att fuska ikväll. Har fuskat så jävla mycket de senaste helgerna, känns inte OK, men efter detta är det på strikta vägen igen.

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Hoppas det går bra på nya jobbet, älsk. <3

Och att det blir tid över för dig till att spendera i skogen din.



Saknar dig, i vanlig ordning.

Puss, och ha en bra dag!

2011-05-24 @ 08:18:56
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0