Congratz!

♥GRATTIS♥
På födelsedagen älskade, älskade systeryster!

Önskar jag kunde gratta dig personligen face to face, men icke denna gång:/
Älskar dig, saknar dig här i trakten.
Hoppas att du får en toppenbra dag, lät som ni hade det när jag ringde iaf:)
♥ ♥ ♥

Wä, jag är helt slut i kroppen denna dag. Har lite febersvettningar trots att jag inte tror mig ha haft feber.
Fick en sådan konstig, gnolande känsla i magen igår... Lite är det kvar i dag men mycket bättre på den delen.
Fick bli en hemma dag från skolan. Skönt om jag klarar mig undan med detta "lilla" istället för värsta magsjukan eller liknande.
Bra kroppen rensar ur lite skit så jag kan vara better than fucking ever till helgen o Metallsvenskan, fan vad jag längtar:)

Men vad har hänt sen sist, då? Inte sådär übermycket kanske. Tog mig en vit helg, köpte bil och for iväg till päronen.
Allting har gått lite för fort, så jag fick nästan lite darr på underläppen av tanken på att jag gjort ngt förhastat med bilköpet osv... Men det känns bättre nu.

Här har vi lilla skrutten.
Den får helt enkelt duga. Den fungerar bra, hittills. Ho ho.
Men jag kan säga att vi matchar på ett sätt iaf. Vi är båda rejäla hetsmongon.
Man har ju blivit van vid de snälla bilarna, körskolans alltid bra servade lugna o fina bilar.
Denna hetsar som fan i jämförelse. Vi är absolut inte överens om hur mycket/lite gasande det skall vara.
Skall serva den hos Krilles polare nästa vecka, gött:) Se så den inte brakar på en gång iaf.

Skolan, ja... Nu är vi tillbaka i 2 veckor till. Kul att se o träffa klasspolarna men fan vad trist att sitta i skolbänken o behöva skriva o hållas igen.
Jävla praktikrapport, blaaj. Men aja. Imorgon blir jag hemma med, ngn jädra aktivitetsdag tillsammans med Karlskoga folkhögskola, tack men nej tack. Säkert jätteskojsigt men jag orkar inte... Plus att jag har en dejt med Pörnilicious:)


Och igår var jag o tiggde kaffe o hårtoppning av Linda♥
Jag blir lika nojjig o besviken varje gång, haha. Det blir så satans mycket kortare tycker jag jämt. Mitt hår växer jädrigt ojämt har vi konstaterat, jag får toffsar som är mycket längre än allt annat hår, o det måste vara tack vare de jag inbillar mig jag har så långt hår, för när Linda jämnar till det med resten av håret. Ja då ser det ut som nu... "Kort" igen. Usch!:(

Lite drygt är det fan att bara ha legat inne hela dagen idag(förutom en kort sväng iväg för att rösta omgång nr2), det är ju så satans fint väder! Tänkte krypa iväg till bolaget o så, men nää. Jag tar det imorgon. Jag orkar inte.
Men jag är i sinnet så grymt sugen att sätta mig i solen o äta glass, eller iaf... Äta glass:D Men det får väl bli en annan dag. O att sitta på en uteservering med en iskall öl nu, åh!
Härliga tanke minsann.



MMMM!:D (Fast jag skippar gärna rånet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0