It's weekend!

Långledigheten varade inte, jobbat extra 2 em, men vad gör det?
Nu är jag klar med alla "måste" timmar(igen) som ger avdrag om man inte gör, så nu finns det inget tvång att jobba något utöver schemat:)
Tyvärr blev det med fel skiftlag igår, kommunikationen brister en aning med de men men.

Vad jag gör uppe såhär "tidigt", det har jag ingen aning om.
Har passat på att flytta bilen iaf, fanns fan knappt några platser igår kväll. Drygt as hell.
Vaknade nog för att jag var hungrig också.

Om ett tag kommer mor&far o hämtar upp mig, då drar vi mot CityGross som nyligen öppnat o checkar läget.
Jag är ute efter deras bananer för 6:-/kg, hoppas det finns kvar bara:D
Efter det blir det att sticka till systeryster på lite fika o familjehäng:)

Lite senare efter det drar jag mot Pörnilicious o smaskar lite paj! Eller kanske bara en pyttepytte bit, men ändock.

Och senare ändå vankas det lite Roffan Lassgård a'la "Jägarna 2", woohoo!
Bjuder med syrran då jag fick 2 gratis biljetter från Korsnäs i början av sommaren:) Perfekt!
Mysigt med bio, blir allt för sällan. Fast det kanske är det som behåller charmen med det hela?

Imorgon vankas partajj, just nu är suget lågt, men det blir nog bättre;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0