Whoop, whoop!

Länge sen sist, ja.
O jag vet i ärlighetens namn inte vad jag ska skriva.
Det har väl hänt en hel del, delat med ingenting egentligen.

Jag är kvar på jobbet tills sista oktober, tack för det. Sitter just nu på långledighet o vet inte riktigt vad jag skall spendera dagarna med. Eller mja, lite småplaner finns det ju.

Varit på Estlanskryssningen, helt ok. Roligast på hemvägen, då blev det disco o dans till 05 o i säng 06 typ, hah. Träffade en del roligt folk osv osv. Alla tiders!
Var på en grymt mysigt medletidsrestaurang i Tallinn. Allting var verkligen fixat efter den stilen, t o m toaletterna... De såg ut som utedass, med massa trä, ljus o vatten man får hälla ur en bägare. Men som tur var fungerade spolningen som nutidens;)




Maten var god, men rätt dyr också. Men hur ofta är man i Estland? O jag lär inte dra dit anytime soon igen, ho ho. Hm.


Något slags utrop var det minsann, ja. Robban ville vara med, o var även påväg upp efteråt för o gasta ngt, haha. Men han såg att alla spridde sig för vinden i "hej-vi-känner-inte-dig-anda" så han struntade i det:p





Mikaela, Nisse, Krille, Sebastian o Miah:)

Jag mellan mina "gettin' my freak on"-moments on the dancefloor, ho ho.

Aja struntsamma. Nu är det klart, ja:)

Utöver det så? Lite fest, massa jobb o diverse. Jag minns knappt vad som hänt:)

Lite kärlek här hemma förstås♥
Och kärlek som i skog.



Nähäpp... Om man skulle ta o bege sig upp på stan o växla tillbaka lite cash o uträtta lite ärenden?
Snart. Lite mer kaffe först så ska jag nog fundera ut hur jag skall gå till väga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0