...My love affair...

My love affair with...

..."Froosh".


Funnit dessa godingar, dock bara 2 sorter:(
Men mums säger jag bara. Trots det dyra priset kommer jag nog inte kunna hålla mina fingrar ifrån dessa.



Ca 1½ dag ledig o tiden har fullkomligt flugit förbi. Känner att mer ledighet skulle sannerligen inte skada, men med hjälp av lite fix&trix jobbar jag bara 3 dagar nu sen ledig i helgen.
Yaay!
Då vankas det inflyttningsfest minsann, ska bli kul att träffa lite folk man sällan stöter på nu för tiden.

Dagen har varit mycket bra, lite stress kände jag dock av men dagen har bara varit min att planera ändå. Visst förbestämda planer på kvällskvisten, men det var något jag ville göra så det blir min dag ändå:)

Sova ut gjorde jag förstås inte, men äsch. Det hinns.
En runda på stan, byte av lite tidigare inköp som resulterade i nya inköp. Och fasiken vilken tid jag börjat ta på mig på stan, förr svischade jag bara dit o fixade det jag skulle. Nu står jag i provhytter i timtal. Men vad gör det?
Jag passar på när jag är ensam på stan, känner mig oftast en aning pressad att skynda mig när jag går med någon annan. Kul med sällskap men kan inte riktigt koppla av med total-shopping.
Aja, jag tror jag är nöjd med klädinköpen denna gång o slipper byta:)

Hann hem för att sova en sväng, sov nästan lite för länge... Skönt!
Sen var det bara att tanka bil o hämta upp syster med barn för att dra till Ånnaboda och kolla när Jonis körde lite pulkarace med sin scoutgrupp.

Eller jag, syster och Josefin tog en promenad för att jag fick ett av mina foto-ryck:) Måste lära mig ställa in mobilkameran bättre märkte jag! Men men... Underbart vackert uppe i Kilsbergen!
Varför har jag inte utforskat det förr? Ja, jag har varit där o åkt pulka... Men that's it typ.
Ser ut att finnas fantastiska vandringsleder och mycket vackert att se. Vet att folk nämnt det o jag har pratat om att dra dit men aldrig blivit av... Men när det börjar bli lite varmare ute ska jag definitivt dit.
Can't wait!
 O mitt emot pulkabacken fanns det en badplats också. Hade jag ingen aning om.
 Kan nog bli en del tid spenderad där kommande sommar:)

Iaf så var det en jättefin kväll och det var trevligt att se ungarna fara i 220 km/h nedför backen:)
Sen samlades vi i ett stort tält där det fanns brasa för korvgrillning o massa bänkar, bord o tillhörande levande ljus.
Helmysigt.
Såg inte ett skit vad jag gjorde, hehe, men det är smällar man får ta. Fick iaf klart för mig att min stora termos inte alls är så bra o pålitlig som jag hade trott, o nästan ny är den också. Hm!
Men te och kaffe fick vi i oss iaf. Smörgås, korv o kakor för de som ville också förstås:)

Låter säkert inte sådär jätteskoj men... Ja, det är svårt att förklara. Fick en sådan trevlig, glad och go känsla där uppe.
Stjärnklar, vacker himmel o att få umgås med de bästa.

En bra dag helt enkelt. Nu vill jag bara ha ledigt igen så jag kan få pyssla med mitt. Totalt ignorerat städning o hushållsarbete. Usch så smutsigt golvet känns, disken bara växer o växer och jag är oftast ganska så bra på att ta tag i det hela men... Nää, jag orkar fan inte nu. O det gör ingenting:)
Jag skaaaa;)

Ska dra mig hem till gårn i nästa vecka också, försöka röva med mig farmor. Päronen har fått nytapetserat i stora delar av huset, ska bli kul att se! O så saknar jag dom förstås...
 Men det gör jag ju jämt - Mer eller mindre:)



Just nu försöker jag hålla kvar i denna kväll då den bara är min utan förpliktelser. Men jag ska strax lägga mig,  måste upp i tid imorgon.
Om vädret inte fuckar ur totalt är tanken att jag ska börja cykla till jobbet. Fan vad jag slappat ned mig, inte OK. Skönt att komma igång igen, om allt går som det ska;)

Men först lite Tepz på na.se, vilken drog det blivit för mig. Kan o spela skiten i timtal.
 Lättroad? Nähä.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0