Utmaning.

Linn tyckte att det skulle utmanas så jag svarade väl på lite frågor då:)

1. Din mobiltelefon:

Sony Ericson J10i2, Elm. Det är nog vad som skulle kallas äldre mobil nu för tiden med alla Iphones o fan vet allt. Men är på god väg att byta upp mig, det ni!:)

2. Din äkta hälft:
Existerar inte, ännu.

3. Ditt hår:
Är tunt o slitet men börjar bli rätt långt, I like it. Borde försöka besöka en frisör snart, suck.

4. Det bästa du vet:
Min familj, mina vänner, skogen. Att kura ned mig framför ngn favorit film/serie o bara försvinna in i den.

5. Din dröm inatt:
Minns jag inte. Minns bara hur jag vaknat upp flertalet gånger o fått för mig att jag försovit mig till detta jävla möte på jobbet snart.

6. Din dröm/ditt mål:
Att få ett lyckligt liv och ha så mycket skoj som möjligt. Att äntligen finna vad det är jag vill jobba med, att någongång få ro i själen och sluta hoppa runt o söka efter "that something".

7. Rummet du är i:
 Är ganska smutsigt just nu, katthår yr runt som aldrig förr. Blä. Ska. Bara. Orka.

8. Din hobby:
Att se på film och serier. Fotografera och ta skogspromenader.

9. Din skräck:
Att någon av mina nära o kära dör:( Sen har jag alltid en skräck för vithajar o krokodiler, tur det inte finns sådär jättemånga i Sverige.

10. Vill du vara om 6 år:
Oj, ja säg det?  Rökfri-To start with. jag suger tydligen på att ens försöka sluta, and I am fucking tired of it.
Jag vill vara fast anställd ngnstans där jag trivs o ser en framtid.
Jag vill nog ha påbörjat att skaffa familj om det ens ligger på mitt bord o ngnsin ska bli av. O bo i hus såklart!:) Ha hunnit rest mer.


11. Vart var du igår kväll:
Igår kväll var jag hemma.

12. Vad du inte är:
Nöjd.

13. En sak du önskar dig:
Ett hus på landet.

14. Var du växte upp:
Fellingsbro.

15. Det sista du gjorde:
Som i nyss? Ringde ett samtal.

16. Dina kläder:
För närvarande träningsbrallor, en långskjorta o underkläder ja.

17. Din TV:
En 42" LCD, Andersson.

18. Ditt husdjur:
Veijron och Lukas, bondkatter.

19. Ditt humör:
Är väl hyfsat. Känner mig inte ett dugg jävla pepp på möte, mer sömn o nattjobb.

20. Saknar du någon:
Ja. 

21. Din bil:
En Toyota Corolla -91 eller nåt sånt. Har visst glömt om det är en 90 eller 91a;)

22. Något du inte har på dig: Haremsbyxor, would nevah happend. Usch!

23. Favoritaffär:
Men gaah. Ingen aning. Den affären som har absolut bästa pris på vindruvor, ananas o meloner;)

24. Din sommar:
Minns jag knappt. Jag jobbade arslet av min sommaren som var.

25. Älskar någon
Definitivt.

26. Favoritfärg:
Svart, silver och rött.

27. När skrattade du senast:
Inatt.

28. När grät du senast:
Vet inte, säkert några, någon vecka sen.

29. Jag skickar utmaningen vidare till:
De som vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0