Viva La Mexico!

Det går visst lite tid emellan skrivningarna. Sen är det väl ändå inga som läser så jag anar att det kvittar...
Men för mitt eget sinnes skull om inte annat:)

Det känns fortfarande helt OK med jobbet, vet inte om det har att göra med att det inte finns så mycket att göra eller ej;) Får väl se hur det blir när stormen drar igång.
Varit ledig i 4 dagar nu, känns som en vecka minst. Tar 2 jobbpass sen ledig till helgen igen, härligt! Besikta bilen o ströva runt lite på hindersmässan på fredag o avrunda dagen med utgång o spelning på O'learys. Min f.d lärares band, "Terry and the Conrads" - Svängigt värre!:)
Besiktningen kommer gå käpp rätt åt helskotta, that's for sure. Känns trist, för blir det för mycket lagar jag absolut inte bilen o då har jag bara skrutten till slutet av feb sen var det slut på det roliga:(
Iofs så har man blivit bra bortskämd... Behöver väl egentligen inte bilen när jag jobbar inne i Örebro, eller inne o inne men i utkanten av o tanken är absolut att börja cykla dit.
Skönt som attan att sätta igång igen men nu är det för kallt;)
Men just att kunna ta sig ut till päronen o åka o storhandla själv men men... Har ju funkat förr utan egen bil så.

Och för den som missat det, vilket säkert ingen gjort... Så hade jag en utav mina 370 livskriser per år;) O denna gång resulterade den i en bokad resa till MEXICO!:)
Så den 21/4 drar jag och min vän Sebastian iväg i 2 veckor o njuter av sol, bad, djungel, drinkar o allt därtill.
Härligt!

Ännu har vi bara bokat flyg, boende tar vi när vi planerar o när vi är där.
Vi tänker inte fastna på samma ställe utan skall ta oss nedåt i landet o även in i Belize är tanken. Men det löser sig. Skoj som fan iaf!:)

Och jag orkar fan inte skriva ngt mer nu heller. Men detta är vad som är på tapeten just nu iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0