...Gaaah!...

HUR?!
Hur kan det vara så jävla svårt?
Så jävla svårt att veta vad man vill?
Det är något som värker. Värker så inom mig.
Och jag vet inte hur eller snarare vad jag skall göra för att ta bort det.
Är det detta jobb?
Känns alltid totalt jävla skit att behöva åka iväg. Men när jag väl kommer dit är det helt OK.
Är det för att jag vill härifrån?
Jag vet ju inte vart!
Fellingsbro är det enda som känns rätt. Jag längtar tillbaka till mina rötter. Till att vara närmare mina föräldrar bl a.
Men samtidigt vet jag ju att det skulle vara döden för mitt sociala uteliv. Med tanke på bristen på bussar o allt.
Är det för att broa är det enda jag riktigt känner till?

Jag hatar att känna såhär.
Plus att jag är nervös för nya jobbet som sätter igång i Juli. Känns som att detta är min chans. Igen.
Att stanna ngnstans, få fast o allt därtill. Av erfarenhet tror jag inte jag kommer trivas. O det är ju inte sådär jättebra att redan ha de tankarna. Allt är ju värt en chans.
Men alla dessa funderingar o allt samlar ihop sig till en fet jävla boll i min mage.
O den bollar fram o tillbaka o vill bara spränga sig ut.
GAAAH!
Jag vill ju bara må bra. O har all potential att göra det då allt ändå verkar gå min väg, bara att mina tankar o min längtan iväg förstör för mig.
:(
Att jag skall göra det så svårt för mig själv. Utan att faktiskt göra ngt o veta hur jag skall ta bort det.
Känner mig som ett jävla emo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0