...Sweet Freedom...

Härliga, härliga ledighet i midsommar!
Tyvärr är det över nu o jobbveckan är ett faktum men det har varit så välbehövligt med 4 dagar ledig. Har varit en hel del ute i skogen och jag vill bara tillbaka.
Men det vet ni ju redan om. Ni som läst och känner mig:)



Har precis intresseanmält på en lägenhet mer i bushen.
Glanshammar, tror inte jag får den men det känns som ett steg i rätt riktning, dock handlar det fortfarande väldigt mycket om vart syster med familj hamnar i slutändan.
 
På gott o ont måste jag säga att jag tror vi båda längtar väldigt mycket tillbaka till våra rötter. 
Rötter a k a Fellingsbro.
Det skulle väl nästan vara socialt självmord för en annan.... 
Hittat en lägenhet som jag fastnat såååå för. Den ligger lite ödsligare ändå - Oppboga. men fan vad mysig den skulle bli.
Har börjat längta så efter att skaffa en större lägenhet, en tvåa. Även fast jag trivs jättebra i min lilla etta. Allt i samma rum. Men skulle så gärna vilja kunna köpa mer möbler o faktiskt ha ett sovrum o så. Men visst det kostar ju mer då... Men vafan, jag jobbar på. jag har råd.

Ajaaaa, vi får väl se. Undrar om jag skall ta o borsta gaddarna o dyka till sängs.... Trött i ögat minsann:)
Längtar till helgen!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0