...Sådeså.

Helg, helg, helg!♥
Kan ju börja med att skriva att jag var på jobbintervjun igår morse 06.45.
Tyckte väl det gick sådär. Men en timme efteråt ringde arbetsledaren o erbjöd mig provanställning i 6 månader o tanken är fast efter det om det går som det ska.
Fan vad snabba puckar!:)

Jobbet i sig... Mja. Det verkar ju inte hejdlöst roligt. Blir nog ganska så långtråkigt, men vafan... Vilket jobb blir inte det? Som sagt redan lite uttråkad på nuvarande så.
Dock tycker jag alltid det är lika jobbigt att behöva säga upp sig när man fått en chans på ett företag. men erbjuder ngt annat säkrare o bättre så måste man ju få...

Tror inte det nya sliter lika mycket på kroppen. Man ska klättra på lite väggar, köra en del travers o lasta färdiga betongväggar. Utejobb året runt, hah. Är väl det som är lite sådär, kommer frysa ihjäl till vintern men men:)

Dagtid oftast. Som jag letat.
6-15, ibland kan det hända att det blir ett pass på 9-18 tydligen bara för att det måste vara bemannat till 18. O om ngn chaufför är försenad kanske man kan få stanna till 20 men det är inte ofta sa han. O det hoppas jag verkligen men men. Alltid ledig helger eller ja dvs, från fre 15 om man nu inte åker på till 18 men äsch.
Antar röda dagar borde vara lediga också, men det märks.
Bra lön för att vara dagtid minsann!
Så jag antar att det bara är att hålla truten o ta det.

Jag är glad för det, även om jag inte verkar det:) Var ju inte sådär jättemycket maskinkörning som jag ville men men, can't have it all right?:)
Visst surt att den lediga fredagen försvinner men fatta att man hinner med saker efter jobbet! Guld.

Allt detta OM jag får klartecken efter hälsoundersökning, fys-test samt drogtest på måndag. I Västerås av alla ställen också. Men det borde inte vara några problem, men vem vet?
Skitsamma. Så ligger det till.

Gårdagen var en trevlig dag! Brist på sömn men drog med mig systerdottern ut på shoppingrunda. Köpte en tröja åt mamma♥ Hoppas hon gillar den, tanten köper aldrig kläder åt sig själv.

Köpte en fin avslutningsklänning, en bh o nagellack åt Josefin:) 2 linnen o 2 kjolar åt mig själv. Sen fick det allt vara bra, jag blev för trött. O jädrans vad mycket folk o studenter som intagit stan:)
Grattis till alla som tagit studenten!

Efter skitsnack o kaffe med systeryster så drog jag hem o städade lite för att invänta Pörnilicious♥
Massa babbel o lite mat blev det.
Härligt att äntligen träffa dig, älskade vän!:)

Idag skulle jag ju egentlighen till Nora o dra på raggarfest. Hade sett fram emot det, men med tanke på alla tester på måndag vill jag fan inte dricka denna helg. Not worth it. Så en annan gång I guess.
Blir nog säkert att dra till skogen denna kväll istället o sova tills imorgon.
♥ ♥ ♥
Den som lever får se.
Hoppas ni har en trevlig helg där ute gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0