...The wind of change, baby!...

Åh, hå... Denna fantastiska känsla av vår i luften!
Denna fantastiska känsla av att sätta sig o gasa iväg med rutan lite nede.
Kan inte fatta att jag den 27/4 haft körkortet i ett år. ETT ÅR
Oj vad tiden flyger!:)
Nu längtar jag bara till att ha hela rutan nede;)

Men nu är det mycket som händer, I feel the wid of change, baby!
Må hända att det kanske inte är jättestora saker men saker som får mig att må bra. Att rensa bort det som stör mig psykiskt. Kosta vad det kosta vill eller nåt.

Har förövrigt hämtat ut min biljett till:

Yaay. Ska bli skoj. Lång tid kvar men ändock:)

O det är så skönt att vara lite ledig. Måste passa på att njuta när jag väl tycker det, snart klättrar jag väl på väggarna. Men kunna sova ut o sova lite när man vill.
G.Ö.T.T!
Sen att jag gärna inte behövt vara ofrivilligt ledig i o m sjukskrivning är ju en annan femma, nu är det ju som det är helt enkelt.
Nähä, kanske dra på sig en plastpåse över armen o diska o duscha lite?
SUCK! Det blir så mycket jobbigare med dessa småsaker men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0