...Good times.


♥ ♥ ♥
Jaha, ja!
Då var bandaget o gipset avtaget... Igår rök det. Skönt som fan att vara fri med båda händerna igen. Sen är det inte superskoj att fingret är så stelt o det riktigt knastrar i det när jag gör mina spänna ut/böja in övningar.
 Men vad hade jag väntat mig egentligen?
Sjukgymnasten sa det att det tar ca 10 dagar för hjärnan att glömma saker. O det var bara att konstatera att min hjärna inte var annorlunda. Hur böjer man ett finger?
Hah. Jag har fattat hur nu men det är svullet o värker. Men antar det bara är att trilskas med skiten tills det ger med sig.
Kan ju bara bli bättre nu.
Peppar, peppar:)

Börjat jobba har jag gjort också. Tyckte jag kunde vara schysst o jobba natten till idag då gipset åkte av... Även fast jag fick vara hemma om jag ville. Men det gick ju alla tiders men jag känner hur redo jag är att starta med nya jobbet.
Var på Axfood för intro igår(mycket som hände igår minsann!:) o det verkar kanonbra. Sen är det väl inte ett hejdlöst spännande jobb men vafaan.
Hur kul som helst de säger att de tror jag kommer trivas och att de verkligen, verkligen tror att jag passar in. Tack:)
Kul att denna gapiga trut är uppskattad ngnstans;)

Dock måste jag säga att jag tycker inte tiden verkar räcka till.
Kanske har att göra med just sjuksrivning o hemmagående i 3 veckor till att det är massa jobb på intågande till påsk?
Jag vill hinna träffa en hel del vänner o planerar även att lyckas med detta uppdrag. Problemet är bara att scheman inte alltid matchar. I mitt fall verkar det vara en ständig grej. Men det ska allt lösa sig på ngt vis, men kan bli klurigt framöver. O det är bara 3 veckor kvar tills jag drar till Mexico.
Galet vad tiden rinner iväg.
O jag ligger efter i min lilla planering o definitivt i inköp men vafan, det löser sig.
Så väl känner jag mig själv att jag vet att allt kommer att bli fixat. Bara det att jag känner mig så pressad när jag skjuter upp saker. Inte min grej.
Egentligen.

Men allt som allt är jag på gott humör. Saker och ting går ju i helt rätt riktning.
Har bara saker att se fram emot! T o m tandläkaren, åh vad skönt att få det fixat.

Och imorgon eller ja... Idag, blir det väl denna sena timme... Blir jag tydligen bjuden på middag o så skall jag kramas till lite film är tanken.
Yaaay, happy day;)


Som det är nu trivs jag rätt bra med det mesta. Om dygnet kunde ha mer än 24 h vissa dagar vore det ännu bättre, men man kan ju inte få allt har jag hört!

O skattepapprena orkade jag inte vänta på så jag låtsades vara modern o teknisk o skaffade mig BankID. Fan vad praktiskt det var, iaf i detta syfte.
Har gjort ändringar i resekostnader o redan deklarerat o papprena har inte ens kommit i brevinkastet.
Fantastiskt!
 En hel del tillbaka? Jomantackar!:D


Näää, dags för lite skönhetssömn o INGET larm imorgonbitti.
:)Woohoo(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0