Då var det dags igen då!

Nähä, nu har det gått på tok för lång tid.
Men det är som jag skrivit förr när det gått så lång tid emellan så drar jag på det hela för att jag inte vet vart jag skall börja.

Men vad har hänt?
Allt o inget.
Mexicoresan är över o det var en fantastisk upplevelse!
2 veckor är för kort egentligen men ändå en aning lagom för nog var det skönt att komma hem samtidigt som jag ville stanna kvar.
Bland det bästa på hela resan var beslutet att bo på vandrarhem. Jag har träffat så otroligt mycket awesome people alltså.
Folk som hade varit och skulle överallt. Man ville bara skita i att åka hem o följa med.
Men samtidigt kanske det inte riktigt är för mig att resa runt i 8 månader-1 år. Men det låter ju otroligt. Vilken frihet!




















Osv, osv jag orkar fan inte lägga upp fler men jag har iaf fina minnen o kort därtill.
En mycket, mycket angenäm upplevelse. Kommer säkert återvända ngn dag:)

I övrigt så... Ja jag har ju börjat nya jobbet på Axfood. Jobbat där ett tag nu o det fungerar bra. Dock är det väl det hela med ständig kväll som spökar lite, inte så skoj. Men visst veckorna springer förbi o man är alltid ledig fre, lör, sön så det är ju värt mycket det.
Men jag fortsätter jakten på dagtidsjobb:)

O kärlekslivet?
Jag har hunnit dejta samt varit tillsammans med en fantastisk människa.
Tyvärr var det något som inte stämde, så jag lågan brann snabbt.
Men det var trevligt så länge det varade.
Tack för den tiden:)

I övrigt... Ja jag vette fan faktiskt.
Har flyttankar deluxe nu... O känns mer o mer som att jag faktiskt borde.
Borde testa på ngt nytt även om det inte blir såå långt bort.
Men jag behöver inte stressa:)

Finns väl massor mer att säga, men nu har jag börjat iaf. Tänker avsluta detta här så jag hinner med lite innan sista passet ikväll o sen är det heeeelg! Yaaay!♥

Hoppas allt är bra med er där ute o att ni haft det fantastiskt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0